user56 Merhaba adetim iki gün gecikti ama iki gün önce kan verdin negatif çıktı sonuç bugün idrar testi yaptım az önce farklı çıktı test bozuk olabilir mi
HESA20 user56 inşallah hamilesindir geç döllenme de olabilir ama bu aralar forumda bütün testler hatalı çıkıyor herkes böyle yazar oldu gerçekten 😐 bence pazartesi tekrardan kan ver canım
user56 
user56 
user56 HESA20 resimi görebildin mi canım evet yarın tekrar sabah idrar testi yapıcam olmazsam kan veririm
user56 [https://mutluresim.com/images/2024/01/04/nVPuYi.jpg%0Ahttps://mutluresim.com/images/2024/01/04/nVPWQG.jpghttps://mutluresim.com/images/2024/01/04/nVPTXd.jpg%0Ahttps://mutluresim.com/images/2024/01/04/nVP7Ws.jpg](https://)
HESA20 user56 resmi gördm ama sanki fazla mı damlattın canım dağılmış gibi de duruyor tam anlayamadım
user56 
user56 Ebru-29 evet bana da öyle geldi bu arada regl en son 6 aralık olmuş aslında geçmemiş kan tahlilini 2 sinde yapmıştım o zaman çıkmama ihtimali var mı