Bsryldz1 Kızlare 2 gün önce beta değerim 14,67 di. Bugün tekrar yaptırdım 11,95 olmuş. Neden olabilir??
Anneolmak38 Bsryldz1 Canım Moralini bozmak istemem ama kimyasal gebelik geçiyorsun büyük ihtimalle 😔 2 3 güne Kanaman baslar..
Guldane32 Bsryldz1 ben kimyasal gebelik olduğunu kan verek öğrendim kaset test yapmadım 19 73 136 132 48 diye düşmeye baslamisti 2 gün sonra kanamam başladı
Bsryldz1 Guldane32 benim ilk 14,67 di. O zaman kahverengi lekelenme yaşadım. 2 gun sonra yani dun aksama kadar lekelenme arada kanama yaşadım. Değerim 11,95e düştü ve kanamam devam ediyor adet kanaması gibi. Yarin doktor kontrolüm var. 🥺
Bsryldz1 Guldane32 aynen öyle tabiki Rabbimin bir bildiği var elbet. Doğru zamanda yeniden yeşertir umutlarımızı inşallah 🤲🏻