Umudumsun098 bana bi de diyorlardıki dra gittin mi? Yok canım yaa sen diyene kadar hiiiiç aklıma gelmemişti hemen yarın gidiyim diyesim geliyordu. Kimsenin çocuğunu sevmiyordum. Ben gittikten sonra ağlar da acaba nazar mı etti derler diye. Zor zamanlar, seni çoook iyi anlıyorum. Beklemek çok zor ama herşeyin bir vakti var, umudunu kaybetme. Birkaç arkadaş yazmış beslenme konusunu, kesinlikle çok önemli. Ben 2 ay sıfır glüten, sıfır süt ürünü, sıfır şeker beslendim, bak sıfır hiç kaçamak yapmadım. 2 ay da arada ev yapımı yoğurdu, keçi peyniri ekleyerek devam ettim. Her gün aksatmadan yürüyüşümü yaptım. Ve senelerce beni bekleten bebişim geldi. Şu an sana ve bebek isteyen herkese çok dua ediyorum. Rabbim en kısa zamanda yüzünüzü güldürsün. Bizlere de sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲