Asyaeylul2816 Umudumsun098 ya mutlaka olur dr bana senn tüp bebekle olma ihtimali bile az demişken ama düzenli 3ay kullanın lütfen ve kullanırken ovulasyon testi deneyin hergün mutlaka yumurtlama görürsünüz kaçırmayın isterseniz mumaramı yazayım bu süreçte destek olmak isterim
mirooo Umudumsun098 dr mfkyı araştırdınız mı onda da baya olumlu sonuç alan var, allahın izniyle olur inşallah 🙏🏻
Asyaeylul2816 Umudumsun098 kardeşim benden sonra evlendi 4senede benm nasip olmadı banada kardeşin senden hızlı çıktı sen tembelsin demişlerdi insanlar çok boş boğaz ben tembelim benm yerime sen yap de onlar sana nasıl arsızca konuşuyorsa sizde karşılığını verin hadlerini bilsinler Allah’ın işinede karışılmaz
Cylnglsn @Umudumsun098 seni öyle iyi anlıyorum ki.. Benim de 9 sene olmadı rabbim mucizesini verdi bana şuan hamileyim. Tez zamanda kucağın dolsun inşallah. Sana tavsiyem sadece sağlıklı ve temiz beslen yulaf ezmesi keten tohumu yumurta kefir ceviz gibi şeyler kullanarak sağlıklı tarifler dene. Bol bol yürüyüş yap kendini neden olmuyor düşüncesinden uzaklaştır. İlk önce kafan rahat olmalı. Ben 9 ay boyunca hiç bir kaçamak yapmadım her gün yürüyüş yaptım. Kendini iyi hissettiğin zaman olacak. Nasibinde varsa zamanı gelince seni seçecek bebek 🙏❤️
Umudumsun098 Cylnglsn oy masalah sağlıkla kucağına almayı nasip etti sn RABBİM. Tüp bebek denemisydin
aslhnkrts9 Umudumsun098 umudunu neden kırıyorsun başkalarının düşüncesi yüzünden bak şimdi herşeyin tedavisi ilacı var asla üzme kendini herşey kendi vakti zamanını bekliyo inan. Aynı sıkıntıyı annem yaşamış ben 10 sene sonra dünyaya gelmişim tedaviyle ki annemin tedaviyle hamile kaldığı zamanlar 94 yılı şuan yıl olmuş 2024
kumsal__ Umudumsun098 doktorumun bana söylediği lafı diyorum ben artık ALLAH verdide benmi yapmadim diye söylersin demişti bunu bikere dedim daha soran yok sorcak gibi olduklarında yukariyi gosteriyorum bana sormayın diye
Eyvz Umudumsun098 ben 3 yıl bekledim . Şimdi doğuma 10 gün kaldı. Neler neler derler torba değil ki büzesin . Rabbıne sığın. Yüce Rabbım kucağını boş bırakmasın .
Mercan_35 Eyvz zırrrr cahillik yahu Onu diyene Allah ateiste,deiste,materyaliste vs.. niye çocuk veriyor diyin… Ne rezil insanlar var ya hiççççççç takmayın defolsunlar
1yenianne11 Umudumsun098 ah kuzum bilirim bu benim ikinci evliliğim ilk evliliğimde 4 yıl evli kaldım eski o adam bana bi çocuk bile veremedin dedi durdu hep denedik olmadı dersi veren allah dermanı da verirmiş derler ya öyle oldu ayrıldım 1 sene annemin evinde kaldım arkadaşlarım hep 2 çocuk yaptı herkesin hamilelik haberine ağladım şimdiki eşimle tanıştım evlendim rabbim aratmadı ilk aydan hamile kaldım tansiyon sebebiyle kaybettim normal doğum şeklinde aldılar benden yavrumu kırkım çıktı yine hamile kaldım şimdi 32+3 üm yavrumu bekliyorum rabbimin hikmeti çok büyük yapılan muameleyi de söylenen şeyleri de görüyor duyuyor sığın rabbime ettiğim dularım hep seninle olsun gönlünü ferah tut en kısa zamanda da güzel haberler al rabbim kucağını hiç boş bırakmasın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ladybird06 Umudumsun098 rabbim en kısa zamanda hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin size, o saçma lafları diyenlere de akıl fikir versin onlar nasıl kafalar öyle.
1yenianne11 Umudumsun098 bende çok yorulmuştum kuzum sürekli ithamlar sürekli laflar dediğim gibi derdi veren allah dermanı da elbet verir 🙏🏻
Anneoluyorumm00 Umudumsun098 Allah onları ıslah etsin inşallah, rabbim sanada en kısa zamanda nasıp etsin inşALLAH 🤲
Asyaeylul2816 Umudumsun098 yumurta rezervim ve kalite oranı çok düşüktü menepoz başlamıl dmeişti 5-6ayda bir adet görüyorum oda çok afedersin çamur gibi 1-2gün falandı bu arada bunları derken yaşım 23tü suan 28yaşımdayım 3.çocuğum doğal yolla süpriz hamile kaldım 😊