pamugumm_ Kızlar nasıl olmuş tulumumuz sizce bunu hemşireye versem olur mu 🌸 çok heyecanlıyım artıkkkk
Seniz6774 pamugumm_ coook güzel ❤️güle güle giysin inşallah. Ama bence ilk hemşireye daha günlük bisey verin . Bunuda bebeği yıkadıktan sonra giydirin derim .
ASE6154 pamugumm_ çok tatlı olmuş, dönem filmlerindeki kıyafetler gibi🙃 Ama benim fikrim hemşireye bu tulumu vermeyin , eğer fotoğraf çekecekseniz o zaman giydirin çünkü üstündeki güpürler rahatsız edebilir bebişi🙃
pamugumm_ ASE6154 fotoğraf çekimi yapılmayacak ama o kadar heyecanlıyım ki nasıl etsem yapsam en güzel şeyleri giydirmek istiyorum 😍
ASE6154 pamugumm_ Tabiki heyecanlı olacaksın😍 Ama ilk geldiğinde malum çok temiz olmuyor bebek evde yıkayıp giydirirsin güzel fotoğraflar çekersiniz. Pandemi döneminde herkes kendisi çekiyordu fotoğrafları. Düz beyaz veya siyah çarşafı ser yatır bebişi çek fotoğrafı 😄😄
mimar_anne pamugumm_ harika sağlıkla giysin minik inşallah 😍 ama bence hemşireye bunu vermeyin başka bir hastane çıkışı verebilirsiniz sonra odaya çıkınca ya da evde çekim yapabilirsiniz bu kıyafetle belki doğum anında leke kan vs olabilir ☺️