Melekk59 Hlyyyy 38+0 da 3300 dedi doktor son haftalarda kilo alımı yavaşladı sanki tabi şikayetçi değilim fazla kilolu olursa doguramazsın dedi
Blueberry0 ilkgozagrim__ Doğum hikayemi paylasacam yakında canım. İyiyiz çok şükür darısı sana olsun inşallah 🙏🏻
Tg12312 35+4 te 3180 gram dedi doktorum bu hızla giderse sezeryana almak zorunda kalırım seni normal doğumu beklersek 4 kiloyu geçer dedi