Hlyyyy Bugün 36+5 de 3200 gram çıktı 10 gün önce 2800 dü her şeyine normal dedi doktor ama bana fazla gibi geldi bu hızla almaya devam mı ediyorlar sizin nasıl ? Normal doğum zamanı ocak sonu bir de erken mi gelecek acaba ?
Blueberry0 Hlyyyy 3 haftadır 3.5 çıkıyor . doktorum anlayamayız artık net kanala girmiş dedi. yarın dogurcam bakalım kaç kg🤣
Razee Hlyyyy benim bebeğim 6 günde 500 gram almıştı 2 hafta sonra bugün kontrolümüz vardı 2 haftada sadece 100 gram almış benimde canım sıkıldı
Arzu-25 Benim 38 haftalık ve 3450 doktor Salı günü sezaryana alıyım dedi normal istersen 41. Haftaya kadar beklersin dedi
Zeyno223344 37 haftalık olduk bu gün kontrol de 3800 gr dedi doktorumuz bir an evvel doğurmak istiyorum ☺️