Merhaba arkadaslar,
Allaha şükürler olsun bir cocugum var ve çocuk sahibi olmak isteyenlere anne olmaları için dua ederek yazıma başlıyorum. İkinci çocuk için yaklaşık 6aydir az da olsa çalışıyoruz eşimle :) çok stresli bir iş hayatımız var. Ilk kizimiz normal yollarla oldu. Şimdi ise nedense olmuyor. Doktor Klomen ve arkasindan çatlatma iğnesi verdi. 23 aralıkta iğne oldum. Normalde adet duzensizligim var 35gunde bir adet goruyorum. Sizce ne zaman test yapmaliyim?