Ben tutmayacağım gebelikte az az ve sık birseyler yemek öneriliyor. Eğer günde iki öğün yaparsam yeteri kadar beslenecegimi düşünmüyorum, malum gecekeri yemek yemek reflumu tavan yaptıracağı için kendimi zorlamam. Zaten bebeğin tam kilo alması gereken haftalarda olacağım riske gerek yok