1prenses1prens-moms Plt düşüklüğü yaşayan varmi aranızda gebelik haricinde de plt dusuklugum vardi bu sorunu yaşayanlar nasil bir yol izlediniz
mbs44_16 1prenses1prens-moms benimde var ama dr 100 bin altına düşmezse doğum için sorun yok dedi sizin kac ve kac haftalık gebesiniz
mom16161 1prenses1prens-moms bende gebeliğimin son aylarında özellikle son 3 aydır bu sıkıntıyı yaşıyorum ilaçla tedavi alıyorum 37. Haftamdayım
Nurten-akdemir Benimde var sürekli hemotolojiye gidiyorum gebelikte var ama henüz bir sonuca ulaşamadım🤷♀️
1prenses1prens-moms Nurten-akdemir bende her ay kan veriyorum böyle olunca dogumu iyi veya kötü geçen varmi
1prenses1prens-moms mbs44_16 benim 60 a kadar dusmustu şuan 80 - 90 arası gidip geliyor her ay kan veriyorum bende