Kızlar selam geçen sene Magde burger den 7k liraya doğum teminatlı tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdım. Normal sigorta fiyatı 3k civarıydı ben gebelik düşünüyorum diye doğum teminatlı aldım 7k ödedim. Bu ay sigortam bitti. Doğumuma 1 ay var. Yenileme talep ettim bana 25k gibi yüksek bir fiyat çıkardılar.yeni kayıt yapıyormuşum gibi fiyat çıkardılar. Bu konuda ne yapmam lazım bilgisi olan var mi?