1prenses1prens-moms Evet kızlar esenler medipol de sehruz hanıma giden memnun olan yada olmayan varmi
tuzlulimoon 1prenses1prens-moms sadece şunu söyleyebilirim kapısından bile geçmeyin🫣 Hakkında forumda boolca yorum var okuyun anlayacaksınız😂
122334 Minigiim-vebenn52 900 muayene 200 nst uzman doktorlar normal dopum 12 sezeryan 14 bin ama ilk doğumsal eğer normal doğumda %30 indirim var 8400 tl ye geliyor
tuzlulimoon tgba-17 memnuniyeti az bir doktor. Özel hastanede ama asla eşleri içeri almıyor. Gülmüyor. Detay vermiyor falan. Seveni çok seviyor fakat çoğu kişi sevmiyor. Ama doğumda denk gelenler çok yardımcı olduğunu yazmıştı.