mydeno13 RM0 bende Fatma Özlem hocaya gidiyorum Kepez devlette 16 dogum ama nasip ne olur bilmiyorum devlette doğum yapan varmı messstae Fatih hocaya gidiyordum doğum 26 bin tl
Betuulll1 mydeno13 bence o doktora gidiyorum 12. Haftada çağırdı hangi testler yapılıyor acaba bir de aç ya da tok farkedermi
Kahramann07 ozgulsum benim gözlemim kesinlikle asistan doktorlar uzman doktorlardan çok daha iyi ilgileniyorlar uzman diye gidiyoruz ultrason probunu karnımıza koymalarıyla çekmeleri bir oluyor ilgi olmadıktan sonra o uzmanlığın pek bir önemi kalmıyor açıkçası
Rumyy07 RM0 evet muayene 1000 lirayı geçmiş doğum 24 buçuk olmuş gerçekten cok zor özele devam etmek inşallah devlette içinize sinen bi doktor bulursunuz
Lavinia1924 RM0 evet ona gidiyodum ama son 3 kontrole şehir hastanesine gittim şimdi sabah tekrar kepeze polikliniğe gidip gün alcam acil de nurdan yatış saglayamiyoruz dediler dün
Tugcekmr Ben Alanya’ da yaşıyorum Anatolia Hospital hastanesine gidiyorum Op. Dr. Muhammet Serhat Yıldız’a gidiyorum ☺️
Mommmmy_ Gulllu daha belli değil şuanlık normal 37+5 im inşallah normal sağlıkla sıhhatle gelir bebeğim çok memnunum
Canan_bakal0703 RM0 bende kepez e gidiyorum ana doktorum nılay yolcu van bayan doktor bana göre muhteşem
Minikcibim @ozgulsum bende kepez devlet e gitmek istemiyorum. Eğitim araştırma da dediğiniz gibi öğrenci yeri. İnşallah açılır ya normalde medstar topçular a gidiyordum. Zamlandi. Yetisemiyoruz