Cilelikuzu Selam hamişler, çağsu’ya ya da Derya Başbuğ’a doğum ücretini soran oldu mu acaba? Bir bilginiz var mı
Cilelikuzu Mahirissmoms Pazartesi günü randevum var, o zamana kadar bekleyelim bakalım. Kimse cevap vermemiş :))
Cilelikuzu Mahirissmoms Derya Başbuğ’a gidiyorum 37 haftalığim ben, siz kime gidiyorsunuz kaçıncı haftadasınız
Duygu8178 Cilelikuzu zamsız fiyat şuan bu. Zamlı fiyatı aciklamadilar mi. Bende derya hocaya gidiyorum zam öncesi fiyat demişti bana 26 bin diye.
Cilelikuzu Duygu8178 Ben en başından beri derya hanıma gidiyorum, bu ay doğumlarına zam eklemediğini söyledi. Bilemiyorum o yüzden