Merhaba arkadaşlar. 26+2 haftalık hamileyim. 2 haftaya yakındır aşırı derecede sırt ağrısı yaşıyorum. Akşama kadar oturarak çalışıyorum. İş yerinde de sırt acıları çekiyorum çok. Artık bazı zamanlar dayanılmaz ağrılar çekiyorum. Hamilelik başından beri ilaç kullanmamaya çalıştım fıtığım olmasına rağmen. Hap yerine kas gevşetici kullansam zararı var mıdır ya da bu acıları hafifletmek için neler yapabilirim