Zer_mom Bugün gecikmemin 11. Günü 4 tane gebelik testi yaptım farklı markalarla 3 negatif 1 silik çizgi çıktı, sizce gebelik var mıdır? Yarın kan testi vermeye gideceğim ama çok aklım karıştı
LimonluKiz [https://mutluresim.com/images/2024/01/04/nVKhLP.jpg](https://)  buna da bakar mısınız, resim yüklemeye çalışırken baya zorlandım ,30 31 inde yumurtlamış mıyım
LimonluKiz Zer_mom 26-30 derken 4 gün yumurta çatlamayı mı beklemiş ? Ben de kaç gün oldu bu yumurta nerde diyordum