Benim de crp bugün 38 çıktı.
5 gündür ateş boğaz ağrısı grip olmuşum ve idrar yolu enfeksiyonu olmuşum , toz ilaç kullandım 2 kere ama sürekli oluyorum . Pazartesi gidicem Dr ama evde dut suyu içiyorum aşırı iyi geliyor deneyin bence . Gebelikte çok gerekli olmadıkça antibiyotik almak istemiyorum