Anonimoo Busbus-7 eder tabiki benim arkadaşım devlette doğuma gireceği gün devletten çıkıp özel hastaneye gidip doğurdu daha 31 miş kesinlikle kabul ederler
Busbus-7 Bebekkkk şehir hastanesi kadın doğum acil kısmıyla ilgili çok fazla kötü yorum var korktum açıkçası
Bebekkkk Busbus-7 valla ilkini bende şehir hastanesinde yaptım doğumu imkanım yoktu Allah kimseyi düşürmesin ya devlet hastanesi kadın doğuma kimseyi önermem
ilongirav Busbus-7 hastaneden hastaneye fark ediyor, hangisini düşünüyorsanız arayıp bilgi alın bence