Merly11 Kızlar merhaba Normal doğum isterken çevremde duyduklarım okuduklarım beni korkuttu. Sezeryan daha kolaymış gibi geliyor. Normal doğum isterken kendimi bu halde buldum. Ne yapmalıyım. :/
Blueberry0 Merly11 yarın normal için yatışım yapılıcak bende korkuyorum ama deneme şansım varken denicem. her ikiside zor elbette hangisi kolay ki??? . Son çare sezeryan.
LamiyaCetinkaya Merly11 İkisi de kolay değil, yapılamayacak kadar zor da değil. Sezaryen deneyimim yok ama vajinal doğumdan korkmaya da, fazla hafife almaya da gerek yok, herkes farklı deneyimliyor.
pnar8007 Merly11 kolay değil doğum hiçbiri kolay değil ikinci sezeryan oldum 2 gün önce hala tek başıma ayağa kalkamıyorum belim çok kötü ağrıyor uyutmuyor Allah bütün herkese gerçekten yardım etsin
Merly11 Blueberry0 Benimde 8 gün var bir yandan kendimi gaza getiriyorum doktor ne derse o diyprum kararsızım suni sancıyla mı alacaklar canım
Merii58 Blueberry0 normal için nasıl gün veriliyor ki kaçıncı haftanızdasonız, bense normal istiyorum keşke bana da gün verseler
sasha S7u8e6m7 emin olun kalp ameliyatı izleyen de kalp ameliyatı olmak istemez, neden doğum izliyorsunuz🤣
2prenses_masal-oyku Merly11 sende izle bence normal doğumun daha kolay olduğunu anlarsın 😂😂 normalden korkup bıçak altına nasıl yatıyolar bende hep onu merak ettim 😁🤷🏻♀️
Ozr42 Bende eskiden panik atak vardı. Geçmişti. Geçen sene düşük yaşadım ilaçla düşürdüler . Normal doğum istiyordum . Son raddeye gelince panik atağım tetiklendi çok zorlandım . Ve şuan hamileyim 37+4 sezeryan istedim. Gün aldık bile . Yine rabbim bilir. Deneyimlemek lazım. Benim için zorlu bir süreçti düşük ki daha küçük olmasına rağmen . Herkesin birde acı eşiği çok farklı. Evet normal doğumda da sezeryandada kötü yorumlar çok duyduk en iyisi kulağını kapatmak herkeste aynı olacak diye bir şey yok . Rabbim sağlıkla doğum yapmamızı nasip etsin.
aminehumamoms Ozr42 bende sizin gibiydim ve sezeryan oldum 16 gün önce okadar iyiydimki asla abarttıkları kadar bi acı ağrım olmadı çok şükür 2.ci günü desteksiz kendim ayağa kalktım iyiki sezeryan oldum dedim sana tavsiyem sürekli yürüyüş yapman bol su ve nescafe içmeni tavsiye ederim 4günü iş yapmaya başladım hiç ameliyatlı değildim sanki Allah veriyor kolaylıgını ve kimseyi dinleme en önemlisi de bu
Ozr42 Tugbacds 6 haftalıktı ben kendim 10 haftalıktım. Önce kürtaj dediler sonra ilaç verip düşürdüler .
Blueberry0 Merii58 Yarın 40 oluyorum. doktor kontrolüm salı günüydü . Cumaya kadar gelmezse yatışını yapalım dedi günü doldu beklemeyelim dedi. Bende hiç itiraz etmedim çünkü işime geldi açıkçası 😀
Tugbacds Bende normal ilerlerse normal gidicem ama 40 da olmazsa suni vercez dedi bende suniden korkuyorum kızlar ya
aminehumamoms __mom1 ikisindede dikiş oluyor ve sezeryan olmadıysanız burda korkutmayın başkalarını ben 16gün önce sezeryan oldum ve hemen ayağa kalktım sanki hiç ameliyatlı gibi değildim iyiki sezeryan olmuşum
Ozr42 aminehumamoms inşallah benimde öyle olur. Korkum yok pek birde sezeryanı deneyeyim bakalım 😅 evet onları deneyeceğim teşekkür ederim ☺️ Gazınızı rahat çıkardınızmı bir o beni geriyor sadece onun ağrısı çok oluyo diyolar .
__mom1 aminehumamoms siz ayağa kalkmış olabilirsiniz ama bunun ameliyat olduğu gerçeği değişmiyor daha kolay olduğu için sezaryen yapılmaz bunu söylüyorum gerçek olan bu. Normal doğumdan daha kolay değil.