Bencede bekleyin . Doktor bana bişey demedi 2. Ayımda hamile kaldım sağlıksız gebelik geçirdim düşükle sonuçlandı . düşükten sonrada 4. Ayın sonuna doğru hamile kaldım tekrardan doktor 3 ay korunun demişti . 37+4 haftalık hamileyim . Ama kimyasal gebelik geçiripte sağlıklı gebeliği olanlarda var . Ben beklemediğimiz için sağlıksız gebelik yaşadım , ona yoruyorum.