Arkadaşlar merhabalar 🌸 29.haftama girdim. 2 gündür karnımda garip bir ağrı var ama ne olduğunu kestiremiyorum. Karnımın içi mi ağırıyor desem bebek mi canımı acıtıyor diyeyim karnımda oluşan bu ağırlık mı canımı acıtıyor diyeyim kestiremiyorum. Özellikle gece sağdan sola döndüğümüzde karnımızda oluşan ağrıyı gün içinde de yaşıyorum artık ağırlaştığım için mi ?