Cattu Arkadaşlar iki kimyasak düşükten sonra sağlıklı gebeyim ancak pıhtılaşmadan dolayı oksapar başlattı doktor ancak 32 hafta boyuncaymış siz vurulmasını nasıl ayarladınız kol ve göbek denildi ama kollara bi ay ancak dayanıyorum her yerine vuruluyor mu
Kediannesi1 Cattu her yerine değil dirsekten 4 parmak yukarıdan itibaren 4-5 parmaklık yere vuruluyor arka kısma YouTube’dan bakabilirsiniz anlatımı var kutunun içinde de görsel var göbekte göbek deliğinin 2 parmak sağına soluna
Nur7536 Cattu sağlıkla gelsin inşallah bildiğim kadarıyla bu iğneyi koldan da vurabiliyorsun bacaktan da etli kısımlardan vurabilirsin