Duyguerbasbozkaya geçmiş olsun öncelikle , kahverengi leke önemsiz diye yazan olursa sen yazanlari onemseme lütfen. Bende iki kere kahverengi lekelendim direk acil muayeneye kendi Dr uma gittim rahim kasilmasi düşük riski olarak takibe alındım 14+2 yım bugün bile sancı ile gittim kontrole 2 hafta önce gitmiştim , 20. Haftaya kadar progestan verildi. İmkanın varsa şuan acil kadindoguma git yok yarın sabah gidebilecek sen herşeyi bırak aşağı öne felan eğilme sakin bulaşık Makinesi ne felan yat uzan ayakları hafifi kaldır bol su içmeye basla