Sevgi2605 ilk gebeligimi çarşıda yıkılan vatan Hastanesi’ne gidiyordum ne tıp ne de devlete guvenemedim ama gecenin bir yarısı suyum geldiği için ambulans mecbur devlete götürmek zorundayız deyince çok kötü olmuştum lakin Allah’a bin şükür doğumum 7 saat sürdü normal doğum yaptım. 2 hafta önce suları aradım gebelik testi yaptım pozitif çıkınca fiyat bilgisi için aradım sadece fiş kestirmesi 600 TL dedi şok oldum. 1.5 sene önce 180den 200e çıkarmışlardı mecbur devlet hastanesine gidiyorum mecburum yani. Hangi doktor iyi derseniz de pek de memnun değilim ama ihsan Kahramanoğlu var.
Gebeligimi öğrenir öğrenmez islim Özbey diye bir doktor varmış ona gittim randevusuz 2 defa o devlet Hastanesi’nde bu kadar iyi doktor olduğuna şaşırdım. Ama ona da artık randevulu gidebiliyoruz bunu da yengemden öğrendim hemen bende randevu aldım mhrs den ayın 17sine alabildim şuan kendi gittiğim doktorum 2 hafta sonra gel demişti islim hanıma gideceğim. Keşke yer bulabilsem de hep islim hanıma gitsem. Gebelik biraz sorunlu geçiyor kanama, başlarda kese görünmemesi için bu yüzden fazla gittim Rabbim yardımcımız olsun elimden keske bir şey gelebilse hepimiz kendimizi guvenebilecegimiz doktorlara gitsek çok güzel olur da nerede bizde o sans. Depremden sonra herşey alt üst oldu…