Gntcdyg Merhabalar arkadaşlar tansiyonum hep 9/6 idi son 2gundur 12/8cikiyor baş dönmesi mevcut sizce bu tansiyon normal mi
Krtcm Gntcdyg normaliniz düşük oldugu için 11/8 yüksek Gibi ama o da yuksek degıl ben 16 tansiyon ları gördüm heyecandan sonra dustu
Klbk16 Gntcdyg kaç haftalıksın cnm banada öyle oldu öncelerden 18 haftamdayım suan vücut alışıyor ama.