Pamuk uzunluğunuz sınırın altında normalde serklaj önerilmesi lazım , kadın doğum doktoruna bu konuda güvenmeyin derim ileri haftalarda özellikle asla riske girmezler bu işin uzmanı perinatologlar . Bende ileri hafta serklaj oldum ve olmaman olmandan daha az risk demişti doktorum ben de hiç kalkmadan yatmama rağmen 1hafta da 28mm den 21mm ye kadar düşmüştü . Yatarak geçebilir mi ? Evet uzayabilir ama bunun garantisni size kimse veremez tam tersi düşebilirde bende olduğu gibi 1saat içinde hastaneye yatışım yapıldı benimde o yüzden vakit kaybetmeden perinatalogdan görüş almalısınız ve iyi bir perinatologtan