Maviidmrr abiniz için çok üzüldüm başınız sağolsun. Bebeğinizin kilosu çok iyi, ciğer geliştirici de olmuş. Küveze bile girmez alırsınız kucağınıza. Bol bol dinlenin, kafanızı dağıtın kötü şeyler düşünmeyin. Arkadaşlarınızı arayın sohbet edin. İnşallah sağlıkla gelecektir 🙏🏻