Ceydakrtpe22 bende dediğin yerde oldu. Doktora gittim bir ton antibiyotik hap krem kullandım aksine büyüdü. Ameliyatla alındı nohut büyüklüğünde. Kıl kökü iltihabi. Sonrasında sağ tarafta çıktı aynı yerde birsey yapmadım aylardır duruyor semsert kaldı dar iç çamaşırı giyince acı veriyor sadece