Kızlar 2 ocak adet günümdü adet olmadım erken gebelik testi yaptım silik cizgi çıktı bugün. Kaidn doğuma gittim kasik ve bel ağrılarım coktu. Ultasyon ile baktı birsey göremedi kan da bakalm dedi 6.21 cikmis şimdi baktım sonuca sizce değer naisl. Gebelik varmi önceki gebeligim kimyasaldi 3 ay öncede 8 haftalik bebeğimin kalbi durmuştu korkuyorum değer nasıl bilemedim 4 gün gecikmeyle