Ozlemsvr
Arkadaşlar merhaba.. Hastaneden döndüm. Imran Hanıma gidiyorum normal de ama bugün bir aksilik olduğu için Ahmet Paydak'a gittim Muayene ücreti 50 tl. Ve gayette güzel ilgilendi tatlı dilli bir doktor. Imran Hanım da iyi ama çok yoğun muayene ücret 80 tl. Sırf adı çok duyulduğu için yoksa bu da çok ilgili davrandı. Isterseniz bunu da tercih edebilirsiniz yönlendirmek istedim sadece 😊