Shnrgs Kızlar 27 haftalık gebeyim bi kaç gündür bebek sağ tarafımda toplanıyor top gibi çıkıntı oluyor karnımda özellikle uzanınca normal bi durum mu bu 🙄
annelik_4 Shnrgs geçen doktora gittiğimde hocam bebek hangi tarafta dedim güldü size bunu kim söylüyor dedi bebek gobegin altında kalıyor dedi😃
Tatar59 Normal. Kızım doğum yaptığım gün bile sagdaydi hep oraya itiyordu kendini. Şimdi oğlum olacak o da sağa baskı yapıyor yine. Sağım daha güzel sanırım 😂🤭
Blueberry0 Shnrgs aynı benimde öyle sırtını dayıyormuş doktorum söyledi 🤣🤣🤣 Yumurta gibi çıkıyor edjdnssn
Pinarrrrrrrra Valla benim kız 27 haftadayim sağ tarafı çok seviyor sürekli oraya gidiyor onun için kesin erkek demeyin 😃
Haticerman Shnrgs benimde kızım genelde sağda duruyor dediğiniz gibi karnim yamuklasiyor tepe de kalıyor doktora sorduğum da çok yorulduysan yapar öyle problem değil demişti için rahat olsun 😍
Semolinko Shnrgs benim ortada ve sağda çok toplanıyor kız bebek genelde çok yorulup sonrasında dinlenmeye geçtiğimde oluyi