ayminaninannesi Kızlar normalde. Hastanede yapılan her tahliller hemen e nabiza düşüyor du bugün kadın doğuma gittim beta hcg ye bakmak için kan verdim ama bu saat oldu hala e nabiza düşmemiş halbuki msj geldi sonucunuz çıkmıştır diye
Tazeanne68 ayminaninannesi bazen hastanenin Laboratuvar sonuçları sayfasına düşüyor öyle sayfası varsa oraya bak
Suzan-5656 ayminaninannesi benimde öyle olmuştu geceye kadar bekledim düşmedi mecbur gittim hastaneye dr sonuca baktıktan sonra e nabıza düştü
Symnr166 Örnek numarası varsa hastenin kendi sitesinden laboratuvar sonuçlarından bak. Yoksa akılınızda bulunsun her zaman kan verirken elinizdeki barkodun fotoğrafını çekin ☺️
ayminaninannesi E nabiz iletişim merkezini aradım sordum hastane yukluyormus yuklemediyse gec düşer dedi doktora gitmem şart mı e nabizdan görüntülemek için dedim öyle bir şey yok. Gec yüklenir dedi
ayminaninannesi Kızlar sonucu hastanenin kendi sitesinden baktım beta hcg 6.21 çıkmış gebelik varmi adetim 4 gün gecikti kasik ve bel ağrılarım çok fazla
annelik_4 ayminaninannesi 4 gün gecikipte değerin bu kadar düşük olması değişik bence kan vermeyi tekrarla benimde bı gün gecikti 6 çıktı ertesi gün kimyasal olduğunu öğrendim kanamam oldu inşallah sizin sağlıklıdır 🤲
annelik_4 ayminaninannesi bazen geç düşüyor bende sağlık ocağında tahlil yaptırdım beta hariç bütün degerlerim gözüküyordu beta değerimi sağlık ocağına gidince öğrendim