amine4444 Kızlar merak ediyorum düşük en cok hangi haftalarda yada aysa olur kimisi diyor 4 aydan sonra korkma sizce?
mervemurat16 amine4444 ilk 3 ay çok önemli gebelikte ama bu ilerleyen zamanlarda tehlike olmayacak diye birşey yok ne yazık ki temkinli olmakta fayda var.Kan gelir leke olur aşırı ağrı hissedilirse vajinada muhakkak doktora gidilmeli.
teacher-mom21 Düşük riski bitmiyor 5 aydan sonra sadece ismi erken doğum oluyor risk hep var ne yazık ki…