asli_hmz yaa bende ilk kızımı aynı bu şekilde öğrenmiştim çizgi resmen yok gibiydi adetime 3 4 gün kala yapmıştım bende. Bence gebelik var gibi duruyor ama en iyisi kan vermeniz daha garantili sonuç alırsınız:) merak ettim buraya da yazın hamilelik varsa🫠☺️