Merhaba kızlar bugün 20+1 olduk cinsiyet tahmini önceden bulunulmuştu emin değildi. Bu sefer başka doktora gittim %80 %90 kız dedi ama yine de yanılma payı var mı bende çok kız istiyorum o yüzden alışveriş yapma istiyorum sonra erkek derse diye korkuyorum sizce? ❤️