Tckyz Nihallk evet benim bir değerim 1.50 inin üstünde çıktı nift testi yaptırmanızı önerdi doktorum dün yaptırdık
pmedic112 Gulsh61 11-14. Haftalar arası yapılıyor. Down sendromu yada kromozomsal olarak değerlendiriliyor. Örneğin 1:116 çıktı bizim. Yani 116 kişide 1 kromozomsal bir hastalığının olma ihtimali gibi düşünebiliriz
Sdemirel pmedic112 merhaba fetal dna yaptırdınız bizim de ikili test yazan100/1 çıktı yüksek risk dedi fetal dna sonucu bekliyorum şimdi 🫠
Sdemirel pmedic112 inşallah canım biz de öyle güzel sonuçlar alırız kaç günde çıktı peki biz nipt plusa verdik 30 aralıkta haftaya çıkar inşallah 🥰
Sdemirel pmedic112 ay ne güzel çok erken çıkmış bizimkinden ses yok bakalım daha 🥰geç olsun da güzel çıksın yeter ki 🩷
Nihallk Benim risk 1/584 az riskli ense kalınlığı burun kemiğine bakıldı herhangi bir sorun yok denildi, fedal yada amniyon sentez yapmadım sizce yapılmalı mı bebeğimizin gelişimi herşeyi güzel zaten bu testler olasılık testi
Aybarssena Nihallk sizin çok düşük bir ihtimal çıkmış zaten. Genelde fetal dna yı beneği aldıracaksanız yaptırın diyorlar. Her türlü zaten aldırmayacaksanız gerek yok demişti doktorum
Nihallk Skck evet yaptım bebeğim sağlıklı çok şükür hiç bir sıkıntı yok bu testler yanıltıcı hamileliğinizi güzel geçirmeye bakın 🌸