Merhaba tecrübeli analarım 😅😘
- Aya girmiş bulunuyoruz bebetomla. Fakat üç dört gündür çocuğun huyları değişti. Gündüz uykusuna yatırıyorum kucağımda. Yatağına koyuyorum maks on dakika sonra çıldırmış bı şekilde ağlayarak kalkiyo. Ama gözler kapalı. Hemen kucağıma aliyorum sallıyorum ağzımı tutuyo ya da yakama yapisiyo geri uykuya daliyo. En az on kere bunu yaşıyoruz en sonunda yatağına koydugumda yarım saat uyuyor sonra kalkiyo. Geceleri bı uyurdu sabah 5-6 ya kadar kalkmazdi. Şimdi sürekli uyaniyo ve her uyandığında mama istiyor. Normalde emzirip geri uyutabiliyordum.
Bana çok düşkün oldu. Hep temas etmek istiyo. Ama bı yandan da memeden çok uzaklaştı. İki dk ağzını oyaliyo cekiyo hemen. Engin bilgilerinizi bekliyorum atak dönemi böylemi geçiyor ne kadar sürüyor? Benim ekstra yapabileceğim bir şey var mı?