inciela1234 4+2 de 21 5+0 da 368 sizce gebelik sağlıklı mı doktor gebe olmayabilirsin dedi ama usg bakmadı
071018 inciela1234 2 güne bir artması gerekiyor betanin takip edin çünkü bu değerlerde hamile iseniz Bile keseyi göremez ondan bakmamıştır canm
Kafi inciela1234 yani beta artisi güzel ama Bi kere daha ver canın iki günde bir iki katı artması gerekiyor en az eğer artık normalse sıkıntı yoktur beta 1500 2000 bulduğu zaman kese görünüyor alttan ultrasonda