Barabar her bebek ürününe böyle diyorlar 🙈 elim ayağım olmazsa olmaz, özellikle instagramdaki linkçiler herseyi çok abartıyor o olmazsa asla olmaz diye gösteriyorlar ama yok öyle bir şey. Tamam tabi ki yatas juno çok iyi bir yatak olabilir ama olmazsa olmaz diye bir şey yok 300 400 ₺lik ürünlerde gayet iş görüyor benim arkadaşım ve kuzenim onlardan aldı bebekler gayette güzel büyüdü yani bir eksiklik hissetmedik. Bir arkadaşım hiç kullanmadı mesela reflu yatağı. Buna birazda bebek karar veriyor 😂 ama tabi imkan varsa alınır alınmaz diye bir şey yok ama almak için bütçeyi zorlamak gereksiz bunu demek istedim 🥰