Ya bende son bir aya kadar unutkanlık falan yoktu. Ama son bir aydır afedersiniz lavabodan sonra elimi yıkadım mı diye bile düşünüyorum. İlacımı içtim mi falan her gün olmuyor ama arada baya o esnada yapmıs olsam bile yapmamışım gibi geliyor hatırlamıyorum yaptıgımı. Bugün lavaboya girdim evimizde iki lavabo var biri uzak elimi dedim diğer banyo daha yakın kombiye orda yıkarım yıkadım mı diye düşünüyorum bilmiyorum sonra hap içtim sonrada elimi yıkamadan hap içip elimi ağzıma sürdüm bişey olur mu diye kafayı yiyorum