dilekk11 Arkadaşlar bebeğimin gelişimi önden gidiyor ve babası da iri yapılı. Ben kendim de 4 buçuk kilo doğmuşum. Bebeğim de 4 üzeri olursa sizce sıkıntı çeker miyim? Normalden korkmuyorum. Sezaryen e de karşı değilim. Düşünceleriniz neler?
Aselarel dilekk11 ben 4100 gr normal dogurdum ama fazla ıkındım kesi atılmadan yırtıldı malesef😔 çok sukur hic bir sıkıntı yaṣamadım ama olan fıtıgım büyüdü ameliyatlik duruma geldim. 2. Cocuga hamileyim s3zeyan olacagim.
Aselarel dilekk11 dogurabilirsiniz bence ben kendim iri yapılım ilk ıkınmada dogurdum baya güçlü ıkınarak fıtıgım olmasaydı 2. Normal dogururdum
Zlyha58 dilekk11 buna biz karar veremeyiz ki ben sana yapabilirsin nolcak derim ıkınamazsın belki bebeğin takılır yada doğuramazsın derim çokta güzel yaparsın doktorun zaten bunu bilir Muane sana yön gösterir kendine inancın varsa en önemlisi yaparsın doktorum bana yapabilirsin ama riski var dedi tamam o zaman ben yaparım dedim yaptım 🫶🏻
dilekk11 Aselarel çok geçmiş olsun. Ikınma konusu da çok önemli ya öğrenebilir miyiz doğum öncesinde acaba 🤔
dilekk11 Zlyha58 çok güzel ve gerçekçi bir yorumda bulunmuşsunuz teşekkür ederim. İnancım var kendime aslında ama tecrübe eden varsa öğrenmek istedim
Zlyha58 dilekk11 ben mesela tecrübe ettim zorunlu sezeryandım rabbim içime bir güç ve inanç verdi yapıcam dedim yaptım 😂 o yüzden kendinizi dinleyin az çok tanırsın kendini 😜 yapabileceğine inanıyorsan yap