melike70 bebekte bir sorun varmı yokmu merak etmiyorsanız yaptırmayın. Zorunlu bir uygulama değil ama ben sadece 2liyi yaptırdım risk çıkarsa 3lu 4lu isteğe bağlı yapılıyor ancak 3lü 4lü taramalarin doğruluk oranları çok düşük .  DNA ücretli ve yurtdışı gidip geldiği için ücretler fazla olur 2liyi devlet Hastanesi’nde kan vererek ücretsiz yaptirabilirisniz