Maisina ben de 39+3 haftalık gebeyim , internetten aldım . Dediğiniz gibi bir problem hiç yaşamadım . Ama doktorum doğum yaklaşınca ishal , mide bulantısı bunların normal olduğunu söylemişti . Bağırsak hareketleri değiştiği için 🙏🏻♥️ sağlıkla kucağınıza alın ☺️