yagiz27 24 Kasımda ilk muayenemi oldum düşük riski var dedi doktorum progestan yazdı o günden beri kullanıyorum 12+5 günlük oldu artık o ilacı midem kaldırmıyor kullanan varmı? Varsa ne kadar süre kullandınız ? Ne zamana kadar kullanmak gerekiyor ?
ardaada yagiz27 ben 11. Haftaya kadar kullandım mide bulantısı yaptığı için vajinal yoldan kullanmıştım doktorun önerisiyle her iki türlü de kullanılabiliyor
gata yagiz27 fitil olarak kullanıyorum. Ağızdan alınınca bulantı ve baş dönmesi yapıyor fitil olarak da akıntı yapıyor ama daha iyi geliyor bana.
Sudelina2 yagiz27 bende yaklaşık Kasım sonu aralık başından beri kullanıyorum midem kalkıyor ama mecbur bende kullanıyorum
yagiz27 ardaada bana vajinalden devam et dedi son gittiğimde bebek geriden geliyor dedi ne vitamin yazmadı sadece folik asit verdi
yagiz27 gata o akıntı işte midemi bulandırıyor devamlı kıyafet değiştiriyorum ve koku yapıyor sürekli duş alıyorum sanki 40 ımı çıkarıyorum her gün hergün ..🙃
Sudelina2 yagiz27 düşük tehlikesi aslında tüm hamilelerde var ama şöyle ki 3-4 aydan sonra azalıyor hatta bitiyor Yinede kendinize dikkat edin ben çok dinlendim uzandım hala da çok iş yapmıyorum dinleniyorum ne zaman 4 aylık olursa o zaman hafif hafif işlerimi yaparım diye düşünüyorum
Sudelina2 yagiz27 acaba çok iş mi yaptınız o yüzden mi düşük tehlikesi var dedi doktorunuz ağır falan kaldırdınız mı kanama alanı var mıymış sordunuz mu
Kg16 yagiz27 Sürekli duş almayın ve ılık duş yapmaya çalışın. Bebeği o da çok etkiliyormuş. Günlük iç çamaşırınızı sürekli değiştirmeniz yeterli
yagiz27 Sudelina2 kesenin arkasında var dedi ağır iş yapmıyorum haftada bir ablam geliyor ağır işlerimi o yapıyor. Esim de yardımcı oluyor .
Ozlem1993 yagiz27 lekelenme olduğunda kullandm 5 gün evde dinlendim ertesi gün hiç lekelenme olmadı 1 hafta 10 gün kullanmıştım ama ilaç insanı maf ediyor migde bulantısı halsizlik baş ağrısı uyku Allh ne verdiyse
Nadiaa Ben de fitil kullanmıştım ama 14. ve 20.haftalar arasındaydı. Kullanmaya başlamadan önce ağrılarım vardı ve kullanırken geçmişti çok şükür
yagiz27 Nadiaa ağrım yok çok şükür bazen kasığımda hissediyorum ebe bir tanıdığım var ona sordum bebek yerine yerleşiyor ondan diyor doktora söyledim sıkıntı yok diyor .