Edaa01 Wish bende onlara inanmiyorum canım bebek nereye yerleşmişse cinsiyetle bi alakası olmadigini biliyorum mesela solda kızlar durur derler ama ogluma hamileyken hep soldaydı😄 bu hamileligimide tam hissedemiyorum daha 12 haftalik
Gul_se77 Sağı solu mu var bebek tam ortada 😅😅öyle hurafelere inanmayın bazen sol tarafı tekmelior bazen sağ tarafı cinsiyeti kiz
Wish Gul_se77 😊 doktorum bebeğin hangi tarafta olduğunu söyledi… O yüzden sizlerinkini de sordum. 🤷🏼♀️
sakinanneee3 Wish oglum bi sagdan vuruyor bi soldan bazen aşagı taraftan ve bazende bi yerde toplanıyor😂😂😂🫶