anneoluyorum21 Çalışabilir raporu için tam 32+0 sonrası mı alabiliyoruz yoksa 31+2 te de alabilir miyiz sonuç olarak ondada 32 de olmuş oluyoruz aslında
MasalAlparslanMom anneoluyorum21 31+2 de 31 hafta 2 günlük olmuş oluyorsunuz 😌32 haftalık değil. 3 hafta 2 gün çalıştım deyip 4 haftalık maaş alamayacağınız gibi