Frtfts
35+2de doğum pozisyonundaydı geçen hafta cuma günü 36+4tüm makat gelişe dönmüş dedi ilk doğumum normal olduğu için bunda da hayırlısıyla normal olmasını istiyorum.Doktorum suyu iyi bu yüzden dönedebilir ama dönmezse biz yine sorun çıkmadığı sürece bekleriz olmazsa son çare sezaryeni konuşuruz dedi.Cuma günü yine gideceğim 37+4 olmuş olacağım inşallah dönmüştür duasıyla gideceğim bakalım.arada bir kasık ve daha aşağı bölgemde ağrılarım oluyo acaba döndü de kanala mı girdi diye ümitleniyorum bakalım inşallah hakkımızda hangisi hayırlı olacaksa onu nasip etsin Rabbim sağlıkla kavuşalım inşallah yavrularımıza 🧿💙