Gulsh61 ilk haftalar bulantidan dolayı birşey yiyemiyordum aç kaldığım için şekerim tansiyonum düşüyordu birkaç defa bayıldım, acilde serum veriyorlardı, doktor evde yalnız kalmamam gerektiğini söylemişti 4 5 ay kayınvalidemde kaldım. Allah korusun tek başınıza birşey olsa çok riskli bence doktora görünün