Buseerdem1 Kızlar nasipse günümüzü aldık salı günü oğlum doğacak sezeryan olucam sezeryan doğum için tavsiyesi olan var mı öncesi sonrası yapılacak dikkat edilmesi gerekenler vs
Tgcycl Buseerdem1 yaniniza kahve alın bol bol için stres yapmayın. İlk kalkış evet zor ama sonrası kolay
Hande-o Yaniniza kahve alın mutlaka sırt ağrısı olmasın diye kefir alabilirsiniz simididen hayırlı olsun sağlıcakla alın kucağınıza
hasretsisman Nescafe türk kahvesi bitter çikolata alın yanınıza ağrılarınızı dindirir baş ağrınızı önler sütünüzün hemen gelmesi için rezene çayı içebilirsiniz hayırlı doğumlar dilerim🌸💖
Buseerdem1 Tgcycl teşekkür ederim bir stres bir heyecan ister istemez oluyor ama en aza düşürmeye calisiyorum🌸
Lvn0121 Benimde cuma günü olacak hayırlısıyla sezeryan 2 doğum 38+3 olacak o zamana kadar doktor bekleme gerek yok alabiliriz dedi kilosu 3.055 ti inş bir haftaya kadar buçuk olur spinal mi genel mi karar veremedim
R2n2k2y2 Lvn0121 ben devlete olucam neye karar verirler bilmiyorum bebeğim simdi 3.500 kilo ne kadar doğru bilmiyorum