askileannesi3 minikkelebek_ gidin bence. Ben geçen hafta karnımın içinde ağrı çektim resmen kramp girdi çıkmadı yarım saat biraz daha devam etseydi hastaneye gidicektim. Sizde her ihtimale karşı acilde olsa bir gidin ultrasonda baksınlar nstye de girersiniz
mombarbie_ minikkelebek_ gitmedim ama normal diyebiliyorum haftada 250 grama yakın kilo artışı oluyor bebislerde o yüzden baskı acı gerginlik normal
mombarbie_ minikkelebek_ doktoruma sırt ve karında acı yaşadığımı söylemiştim 31 de nst istedi çok endişe ediyorsanız gidin Bi nst bakılsın
mombarbie_ minikkelebek_ yok herhangi bir problem yoktu yine de endişe ettiğin zaman gel Bi bakalım demişlerdi sizde endişe ediyorsanız ne olur ne olmaz bir bakılabilir
askileannesi3 minikkelebek_ bana teklif etti doktor ama ben istememiştim. Erken doğumu tetikler diye. Tabi o zaman 26-27 haftalık hamileydim şimdi 38 haftalığım